web analytics
background

2. osztály tananyaga

Egész tanévben különféle részképességek fejlesztését célzó játékok szerepelnek a tanórák anyagában, döntően az “Ügyesedni” és az “Okosdoboz” alkalmazásai közül válogatva. Ezen kívül beillesztésre fognak még kerülni a Beebot és a Bluebot padlórobotokkal végzett gyakorló, gépelési és számítógéppel végzett rajzolási feladatok is.

Ahhoz, hogy az “Ügyesedni” program elemei teljes körűen fussanak, ide kattintva meg kell adni a napi kódot!

  1.  óra  Start Betűszafari  
  2.  óra  Start Számtömb  
  3.  óra  Start Számtalálat 
  4.  óra  Start Művelettábla 
  5.  óra  Start Tünemény sütemény 
  6.  óra  Start Kis kukta 
  7.  óra  Start Számszafari 
  8.  óra  Start Varázstojás 
  9.  óra  Start Pici piac 
  10.  óra  Start Telitalálat 
  11.  óra  Start Képkockák 
  12.  óra  Start Gyöngygyár 
  13.  óra  Start Környezetünk hangjai 
  14.  óra  Start Érzelmek 
  15.  óra  Start  
  16.  óra  Start  
  17.  óra  Start  
  18.  óra  Start  
  19.  óra  Start  
  20.  óra  Start  
  21.  óra  Start  
  22.  óra  Start  
  23.  óra  Start  
  24.  óra  Start  
  25.  óra  Start  
  26.  óra  Start  
  27.  óra  Start  
  28.  óra  Start  
  29.  óra  Start  
  30.  óra  Start  
  31.  óra  Start  
  32.  óra  Start  
  33.  óra  Start  
  34.  óra  Start  
  35.  óra  Start  
  36.  óra  Start  

A tananyagban alkalmazott jelölések

Ikonok

Vázlat
 Könyv

 
Füzet
 F
eladatok
 
HF

Start Program

Színek

 Informatikai eszközök
 Alkalmazói ismeretek
 Programozás
 Infokommunikáció
 Az információs társadalom
 Könyvtári informatika
 Tantárgyközi ismeret