Egész tanévben különféle részképességek fejlesztését célzó játékok szerepelnek a tanórák anyagában, döntően az “Ügyesedni” és az “Okosdoboz” alkalmazásai közül válogatva. Ezen kívül beillesztésre fognak még kerülni a Beebot és a Bluebot padlórobotokkal végzett gyakorló, gépelési és számítógéppel végzett rajzolási feladatok is.
Ahhoz, hogy az “Ügyesedni” program elemei teljes körűen fussanak, ide kattintva meg kell adni a napi kódot!
óra Betűszafari
óra Számtömb
óra Számtalálat
óra Művelettábla
óra Tünemény sütemény
óra Kis kukta
óra Számszafari
óra Varázstojás
óra Pici piac
óra Telitalálat
óra Képkockák
óra Gyöngygyár
óra Környezetünk hangjai
óra Érzelmek
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
óra
A tananyagban alkalmazott jelölések
Ikonok
Vázlat
Könyv Füzet
Feladatok HF
Program
Színek
Informatikai eszközök Alkalmazói ismeretek Programozás Infokommunikáció Az információs társadalom Könyvtári informatika Tantárgyközi ismeret